Alahai... Kami Generasi Air Hujan & Tangki Biru .

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Al-Kisah Bila Robin Hood nak jadi penyelamat di tempat orang..

Baiklah kenapa pula Tradisi Kami adalah Tradisi atau Generasi Air Hujan dan Generasi Tangki Biru ( buat nama band ok juga ni ) .

Anda semua akan tahu setelah habis membaca entri Mr.J kali ini dan kali ini Mr.J nak 'tembak-menembak' individu biarpun Mr.J tidak menyiarkan nama  tapi 'biarlah rahsia' kita semua di Borneo ini.

Alahai... hebat juga semangat bila dekat Pilihanraya kali ini dan masing - masing menunjukkan 'belang serta taring' sendiri . 


Kebajikkan warga Borneo memang 'dibajikkan' setiap kali menjelang pilihanraya maka semua parti berebut - rebut untuk menjadi "robin hood" tetapi salah tempat. 

Dengan istilah "Sabah & Sarawak" merupakan "Aset Tetap" oleh sesebuah parti politik maka setiap kali menjelang Pru maka Pendalaman Sabah & Sarawak akan menerima ( sudah boleh diramal setiap kali ) Tong Biru , Atap Zink , Beras sekapit untuk 5 tahun dan pembaikkan jalan raya ( jalan yang dijanjikan 30 tahun dahulu ) . 

Alahai.... Janji Tetap Sama atau Janji ditepati? .

Hairan kenapa selama berpuluh tahun memerintah tidak dapat menyalurkan batang paip saluran air bersih ke pendalaman? Oh lupa pula , 'mereka' bukannya pernah melalui perjalanan yang mengambil masa beberapa hari untuk ke destinasi . Datang dengan Helipkopter serta Jet untuk menabur janji - janji keramat .

Alahai..... ( sila sambung perkataan anda di komen dibawah)


Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

0 comments:

+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©