Selamat Datang Mr.Presiden Barrack Obama ke Malaysia.

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Salam sejahtera dan Salam 1Malaysia serta Salam Yahudi dan Salam Amerika.

Malaysia sebuah negara yang terkenal dengan sifat 'bercakap lebih dari kuah' atau seumpama makan nasi  seakan bubur sehinggalah berlaku kejadian cirit - birit ,nah! itulah gejala yang semakin melanda beberapa GRO eh! NGO di malaysia ini .

Kali ini Mr.J menulis bukanlah menunding jari kepada sesiapa tetapi hanya sekadar mengkondemkan beberapa spesis mamalia berdarah sejuk di malaysia ini. 

Dalam isu Presiden Barrack Obama melawat Malaysia maka sekumpulan ayam eh! maafkan saya lebih Afdal jika saya membahasakan mereka ini sekumpulan katak yang dahulunya bukan main ligat lagi berdengung tetapi kini seolah - olah meratapi kematian tidak berbunyi serta senyap dan sepi atau kemungkinan belum ada dana untuk menyuntik semangat si katak tersebut.

Pekuda, wah nama yang cukup GAH di persada kelab malam , karoake serta pelbagai aktiviti malam bukan itu sahaja siap ada Para Laksamana Panglima Ludah sehinggalah tertelan ludah sendiri akhinya. 

Maafkan saya mungkin tidak mengenali Pekuda tetapi yang saya tahu Pekuda memang popular dalam kekerasan saudaranya sendiri iaitu dengan melayu sendiri itu bukan Mr.J cakap bahkan orang melayu sendiri yang cakap seperti contoh "berani dengan melayu saja lah weii.. dengan genster bangsa lain kecut perut.." ungkapan yang biasa didengari sekarang mengenai Pekuda.

Baiklah kita tinggalkan kisah Pekuda dan Si Katak tersebut kerana tiada apa kebaikpan yang harus Mr.J ulaskan apatah lagi signal kumpulan yang berpusing - pusing jari tangan macam kumpulan terencat akal bajet pailang tunjuk sailang konon. 

malaysia harus berbanga kerana dikunjungi Presiden USA
Dah, sudah keluar tajuk pula Mr.J kali ini mungkin seperti kebiasaan apabila sel - sel otak melakukan pengabungan hingga tercantumlah sebuah sel yang pro-aktif. 

Apa apapun Selamat Datang ke Malaysia wahai Presiden Barrack Obama kalau boleh Obama bila keluar Live di TV3 cakap bahawa "Nasi Lemak tiada kaitan dengan Egen Yahudi , Freemanson ataupun Dajal" sepertimana didakwa oleh kebanyakkan masyarakat bangang di malaysia ini.

Jangan Makan Nasi Lemak kerana khuatir anda akan menjadi Yahudi dan akan menjadi rakan Dajal
- Mr.J Apa -apapun gunakan Produk Yahudi sebaik yang mungkin.

+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©