Rahsiakan Kisah Silam anda daripada Kekasih.

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Setiap insan mempunyai masa lampau yang berbeda tak kiralah yang pahit dan juga yang manis , bergitu juga dengan Mr.J yang pahit terpaksa ditelan walaupun menyedari ianya bukanlah sesuatu yang diminta dan yang manis akan disematkan sebagai kenangan sehingga akhir zaman.

Disini Mr.J ingin kongsikan bersama dengan anda semua tentang satu soalan yang ditujukan kepada Mr.J melalui email di admin@pengerindu.com mengenai "Menrahsiakan kisah lampau daripada kekasih" .

Subject Merahsiakan kisah lampau daripada kekasih
From **************************
To admin@pengerindu.com
Date Tue,4 Sep 2012 13:51:22

Assalammualaikum,

hi Mr J , saya tertarik selepas baca mengenai kisah cinta di blog pengerndu dan i nak minta pndpt awak pasal i baru bercouple dgn seorang lelaki ni dia baik sangat tetapi i ni tak berapa baik , i banyak kisah silam yang teruk sesangat . mr j rasa prlu tak i bagitau semuanya kepada dia?


terima kasih

(**********)

Sejak bilalah Mr.J menjadi kaunseling untuk "cinta" , tapi tak apa biarlah Mr.J bagi sedikit pendapat dan pembaca semua pun boleh turut serta memberi pendapat masing - masing.

Mungkin dah jodoh anda untuk bertemu dengan lelaki yang baik dan sekiranya dia "sangat" baik maka tidak perlulah menceritakan semua A-Z kisah silam anda yang tak sepatutnya untuk dia dengari .

Satu lagi , setiap insan tidak pernah lepas daripada melakukan kesilapan jadi sekiranya anda bertegas juga ingin meluahkan segala kisah silam anda maka anda kini sanggup mengambil satu risiko yang agak besar .

Mr.J sarankan luahkan secara berperingkat - peringkat dan mungkin sidia dapat menerima dengan seadanya.


Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

0 comments:

+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©