Misteri : Kena Tindih di Malam Jumaat.

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Semalam aku bermimpi ataupun separuh sedar, badanku ditindih, tanganku seakan dicekam kuat oleh sesuatu yang aku sediri tidak nampak. Aku meronta melawan di dalam hati aku sambil berkata.

"hoi sial punya saitan hantu iblis, jika kau kuat sepertiku maka munculkan dirimu dihadapanku" jeritku melalui suara hati, ini kerana mulutku tak mampu mengeluarkan suara.

Tiba - tiba tanganku boleh bergerak , suara aku kembali serta badanku berunsur hilang rasa ditindih, aku duduk sejenak tanpa berlengah terus ku capai telefon bimbit dan ku buka lampunya.. 

11:58PM waktu tengah malam dan kebetulan adalah malam Jumaat.

Di dalam situasi ini, kita merasakan dalam keadaan sedar bahkan mampu melihat objek - objek disekeliling kita tetapi kita tak mampu untuk mengerakkan tubuh badan bahkan jemari kita. Suara pula seakan disekat oleh sesuatu.

Ini adalah pengalaman Mr.J dan bukan kali pertama ianya sudah berkali - kali. Adakah anda mempunyai pengalaman yang sama? Jika Ya , mari kongsikan dengan Mr.J di ruangan komen di bawah.

Mr.J
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©