GEMPAR: ULTRAMAN di'HARAM'kan di Malaysia kerana boleh menganggu Keteteraman Awam.

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
MALAYSIA : Hari ini negara tersebut telah mencetuskan sejarah tersendiri apabila watak kartun tersebut dikatakan bakal mengugat ketenteraman awan penduduk di malaysia.

Bahkan beberapa temuramah terhadap 7 Saudara Utraman menyatakan kekesalan apabila mereka telah diharamkan di Bumi "Malaysia" yang ternyata dikenali sebagai Negara BolehLand oleh beberapa Umat alien di sekitar galaksi yang berhampiran.

Suku - Saudara Ultraman cukup kesal dengan tindakkan Menteri Malaysia yang cukup Bodoh itu.
" KUALA LUMPUR: Kementerian Dalam Negeri mewartakan Perintah Larangan Penerbitan terhadap buku ‘Ultraman The Ultra Power’, yang didapati mengandungi unsur-unsur mungkin memudaratkan ketenteraman awam." 

Bagaimanapun anggota - anggota Ultraman telah membuat persidangan tergempar pada hari ini bertempat di Galaksi Bima Sakti ke-23 dimana persidangan itu telah mengumpulkan ribuan Ultraman yang ada di galaksi ini. 

Persidangan Tergempar Ultraman diadakan serentak di seluruh Bima Sakti
Beberapa isu panas turut diutarakan mengenai ketiadaan Warga Ultraman di Malaysia mungkin akan menyebabkan "Raksaksa" merebak masuk ke Malaysia melalui jalan tikus sepertimana yang diketahui umun.

Bagaimanapun , Ultraman terpaksa akur dengan akta larangan ke atas mereka yang dikenakan Menteri Mohd Badigol bin Bongok.

"...malaysia , jika raksaksa menyerang bumi anda maka kami tiada lagi disini maafkan kami ..." ujar Ultraman Taro.

- Mr.J
+Bio Mr.J | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | sarawak | sabahseen in
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©