Hanya kerana mempunyai Akaun Facebook seorang wanita Syria dihukum Mati ( stoned to death ).

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Rakka, Syria: Seorang gadis muda telah dilempar batu hingga mati oleh kumpulan Sunni-militan di Syria kerana mempunyai akaun Facebook.

Fatoum Al-Jassem telah dibawa ke mahkamah syariah selepas dia ditangkap menggunakan laman web rangkaian sosial itu di Rakka, Syria. 

Mahkamah Syariah mengisytiharkan bahawa penggunaan akaun Facebook boleh menyumbang kepada zina dan perempuan itu patut dihukum sama beratnya hukuman zina iaitu rejam, menurut satu laporan berita yang diterbitkan dalam agensi berita Fars Iran yang memetik laporan yang diterbitkan dalam bahasa Arab-bahasa Al-Rai Al-Youm.

Lanjut di daily.bhaskar.com
Kadang - kadang Mr.J agak pelik sedikit dengan beberapa agama di dunia ini, hanya sekiranya Alien datang serang Bumi barulah ketika itu semua jenis Agama , Bangsa , Negara dan seluruh umat manusia didunia ini berdamai dan menganding bahu menentang pencerobohan UFO ke atas dunia . 

- Mr.J "suka tonton filem sains fiksyen"

+Bio Mr.J | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | sarawak | sabahseen in
+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©