Tahukah anda Manusia di Bumi mempunyai Duta "Alien" dan dia adalah warga malaysia yang dilantik oleh UN (PBB).

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Rakyat Malaysia khususnya harus berasa bangga kerana dipilih menjadi Manusia Pertama yang akan dihantar berjumpa dengan "Alien" seandainya Kapal Angkasa Alien iaitu UFO mendarat dibumi. Ramai juga manusia didunia ini lebih - lebih lagi rakyat malaysia. Kalau tak silap Mr.J dia dilantik dalam bulan September 2010.

Mazlan Othman telah dilantik oleh Pertubuhan Bangsa Bersatu (PBB) atau UN menjadi wakil mahupun Duta kepada Penduduk dunia dan akan menjadi individu yang sangat penting di era zaman peradapan manusia apabila beliau akan membuat "1st - contact" dengan Tamadun Alien suatu hari nanti.

Rakyat Malaysia diangkat menjadi Duta Alien satu-satunya Duta Alien dalam peradapan manusia
Mazlan Othman, seorang astrofizik Malaysia dan kini telah diberi jawatan di ketua Pejabat PBB iaitu Bahagian Hal Ehwal Angkasa Lepas (Unoosa). Sekiranya sesiapa yang melihat atau tersempak mahupun ada menyembunyikan "Alien" anda boleh terus menghubungi Pejabat PBB (UN) No Telefon sila google sendiri.


Sekiranya ada Alien yang mendarat di Bumi tanpa diketahui oleh Nasa dan Alien tersebut mahu berjumpa dengan "Ketua Manusia" maka harus diingati bahawa di Bumi kita ada Duta Alien iaitu Puan Mazlan Othman.

- Mr.J tahu Alien pasti akan muncul satu hari nanti.

mengenai penulis | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | mykeek | sarawak | sabahliputan media

0 comments:

+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©