Seluar Jeans vs Seluar Slack serta sifatnya.

Sebuah Portal bercirikan Blog yang Neutral dan Bebas serta tidak dikuasai oleh parti politik, walaupun terdapat tawaran untuk menulis atau menyebarkan "kebaikkan" sesebuah parti politk tetapi ianya ditolak tanpa budi bicara.
Disebalik Jeans lusuhku.... selalunya sebilangan individu memandang serong kepada si pemakai seluar jeans apatah lagi sekiranya jeans tersebut koyak di patung. Mungkin bila digandingkan dengan individu yang berseluar slack berbaju kemeja dan bertali leher maka individu tersebut akan lebih 'dipercayai' berbanding yang berseluar jeans.


Sifat si pemakai seluar jeans adalah bersederhana dan rendah diri manakala sifat si pemakai seluar slack dan bertali leher (bukan semua) lebih kepada memandang luaran terhadap individu lain.

Tidak mustahil atau tidak agak keterlaluan jika Mr.J mengatakan bahawa si bertali leher lebih banyak bercakap berbanding melakukan atau mungkin mereka adalah individu yang berpangkat tinggi serta lebih suka memandang rendah individu yang memakai seluar jeans.

Tahukah anda bahawa manusia lebih senang ditipu dengan perwatakkan yang 'smart' berbanding yang berseluar jeans. 

- Mr.J 


mengenai penulis | music menarikmakanan terbaikku facebook | twitter | mykeek | sarawak | sabahliputan media

0 comments:

+PENDAPAT  +KOMEN WWW.PENGERINDU.COM► server ↑ 97%  
 MAKANANAN RESEPI UNIK & ESOTIK
 KOMPUTER  APLIKASI  MUATTURUN
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
Stastitik

 
Copyright © 2013. www.pengerindu.net www.pengerindu.com- All Rights Reserved ©